söndag 25 juli 2010

Semester stängt?

Semestertider som det är, kan man tro att bak- och tårtfabriken är stängd men så är det inte. Bloggen blir tyvär lagt på hyllan av semestern och så fort jag får lite tid över så kommer bilder på en hel del tårtor. Det har vart både födelsedagar, dop och avslutningar.
Jag njuter med familjen av denna underbara sommar, vi åker båt, vattenskoter, badar, solar och bara latar oss, precis som man ska när man är ledig.
Så fort tillfälle ges så är köket öppet och jag bakar med både kärlek och glädje, jag hoppas att kunna återkomma inom en snar framtid och dela med mig av mina bilder till Er!
Tusen tack för alla kommentarer och fina komplinmanger!
Massa kärlek!

3 kommentarer:

  1. Vi väntar tålmodigt på din återkomst ;)

    SvaraRadera
  2. Men man måst ha lite semester också, även från bloggen, så det skall det bli kul att få läsa din blogg igen efter din semester

    SvaraRadera
  3. Hej! Du som har koll på bak o mycket inom bak, jag är på jakt efter en sockerkaksform i form av en stegrande häst, har du nån aning om vart jag skulle kunna få tag på en sån form? Svara gärna till mailen eller till bloggen. Mvh Jenny

    SvaraRadera