tisdag 22 februari 2011

Bröllopstårtor á la Schulman/Flink

I fredags var det alla dessa tårtor som jag levererade till Östermalm då en vigsel ägde rum under dagen.
Calle Shulman gifte sig med Anitha Flink och jag fick äran att göra deras bröllopstårtor.
 
Anitha och jag fick kontakt via en vän till henne, (jag har tidigare gjort cupcakes till vännen) hon ville ha enkla tårtor med smakerna, choklad, maräng, hallon och vitchoklad.

Alla tårtor är fylld med chokladbotten, marängbotten, hallonmousse och ett överdrag av vitchoklad.
Jag hyvlade även vitchoklad på tårtorna och dekorerade med enkla vita rosor av sockerpasta.

Tårtkartongerna fick jag från företaget "Aristo ab".
Tårtorna står på brickor som jag fick av "Siluett of sweden". 
Tusen tack till Er!

Och tusen tack till Anitha och Calle då jag fick göra Era tårtor och all lycka till Er i framtiden!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina tårtor! Vad härligt det
    ser ut med vit choklad över hela tårtan :)

    SvaraRadera
  2. Vilka jättefina tårtor! Det låter väldigt gott med vitchoklad.

    SvaraRadera